Irodalom: Összefoglalás (Regényrészletek)

Kedves hetedikesek!

témazáróra jövő kedden, azaz március 16-án kerül sor. A témazáró linkjét aznap megkapjátok 8:00-kor, aminek a kitöltésére 45 perc áll majd a rendelkezésetekre. A részleteket aznap, a linkkel együtt megkapjátok. Kérek mindenkit, hogy legyen pontos! Aki később küldi, nem tudom elfogadni!

Összefoglalásként, gyakorlásként, valamint a témazáróra való felkészülésként elevenítsétek fel, hogy:

-mi a regény, melyik műnembe tartozik és miért, hogy épül fel a regény (ezeket leírtuk a füzetbe)

-milyen regényrészleteket olvastunk, milyen szerzőktől, miről szóltak az egyes részletek


Tk.: 144.o./3. A füzetben készítsd el! Nem kell visszaküldeni nekem!

Mf.: 55.o./4. Ezt sem kell visszaküldenetek nekem!


Említettem nektek, hogy a kötelező olvasmányunkhoz olvasónaplót fogtok kapni egy lapon, amire jegyet kaptok. Ezt személyesen nem tudtam odaadni, így a következő linken el tudjátok érni. A füzetben készítsétek el a feladatokat! A tavaszi szünet utáni héten kérem midenkitől legkésőbb! Akinek hamarabb elkészül, nyugodtan elküldheti nekem! Ha bármilyen kérdésetek lenne ezzel kapcsolatban, keressetek nyugodtan! Link:

https://drive.google.com/file/d/10p9QpIJIyvdq3z3HyXoHEtZlPxQI5eSV/view?usp=sharing



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyelvtan: Mondatelemzés: jelzők

Nyelvtan: Mondatelemzés (gyakorlás)

Matematika-Kerület, terület, felszín, térfogat